Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem. (Link do polityki prywatności)

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres daneosobowe@volta.com.pl.

Zarząd Volta Sp. z o.o.

00,00 €
Find us also social media:
Go to the support page
See all configurators
< Return to the store

To use this page, please

If you`re not yet registered, please visit tab Registration

Complaint procedure at www.ivolta.pl online shop. Following this procedure makes complaint process short and seamless.

  • The complaint can be accomplished in several ways. Through the Electronic(*) System RMA (Return to Manufacture Assignment), the e-mail notification to serwis@volta.com.pl, by letter, fax or directly in VOLTA branch offices. Under the link „RMA Form”, you will find a document for manually fill in.
  • We recommend placing a claim in the Electronic(*) System of RMA in the „Complaints” tab. This is the most convenient form that enables complete management of your complaints. After signing in choose the complaint type down the page.
  • Please attach a proof of purchase (receipt / invoice) and RMA complaint number, which will be assigned after registering a complaint, to the parcel containing faulty product.
  • Returned product should be protected against damage during delivery. We recommend to use original packaging.
  • Complaint will be processed in 14 working days and you will be noticed about its status. This information is also available on iVolta Panel tab after signing in.
  • Warranty or guarantee claims will be processed according to the Terms and Conditions of www.ivolta.pl online shop and Warranty Conditions.
  • Complaints registered as paid or deemed as non-warranty claim can be repaired on conditions of payment after previous cost and scope negotiation with the Claimant. Claimant covers repaired product's shipping costs.

Delivery address:
Volta Sp. z o.o.
94 Jutrzenki Street
02-230 Warsaw
Note – Service

 

Contact – SERVICE / COMPLAINTS
e-mail: serwis@ivolta.pl

 

(*) - Note: Registering a complaint in Electronic RMA System is available only for iVolta's registered Users. If you don't have iVolta's Customer Account, please use the Registration tab before registering a complaint.


Newsletter
To get information about news and promotions, please sign in your e-mail.

The administrator of your personal data is Volta sp. O.o. with headquarters in Warsaw at ul. Jutrzenki 94, 02-230 Warsaw.

194/5000 Your personal data provided when subscribing to the newsletter service will be processed in order to send commercial information by e-mail, based on your consent.

In addition, we process your information based on our legitimate interest for the following purposes:

  • we conduct marketing activities, in particular direct marketing of our services and goods, because we have a legitimate interest in the implementation of direct marketing
  • for analytical and statistical purposes, because we have a legitimate interest in conducting analysis and statistics of your activity related to the newsletter service
  • researching your preferences and matching ads based on the content you review, because we have a legitimate interest in determining our products and services that may interest you
  • and defending or pursuing our claims, because we have a legitimate interest in the possibility of pursuing or defending against claims arising from the concluded contract

You have the right to access your personal data and rectify it, delete or limit processing, the right to transfer data, and you have the right to object to the processing of your data for reasons related to your particular situation. You also have the right to lodge a complaint to the President of the Office for the Protection of Personal Data.

More information tutaj.


This payment is operated by PayUPayU installmentsZaufane opinie Ceneo.pl
×Comparison

Produkt został dodany do porównania. Produkty do porówniania możesz przeglądać w panelu "Moja ivolta".

×Added to cart
Product added to cart.

continue shoppingSee cart
Sprawdź również:

×The offer has been sent
Please enter the e-mail adress, to which the offer should be sent to.

×The offer has been sent
The offer has been sent to the following adress: .

System informations

Niniejszym informujemy, iż pobranie faktury korygującej w formie elektronicznej przez Klienta poprzez kliknięcie w link "Tak potwierdzam", jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Klienta otrzymania przedmiotowej faktury. Dziękujemy i zapraszamy do ewentualnego kontaktu pod numerem 22 295 06 06.



I diagreeI agree